Названо імена призерів національного конкурсу молодих дизайнерів MTI Upgrade

4 листопада 2019 р. Київ. Підведено підсумки соціального проекту для молодих українскьких дизайнерів – національного конкурсу на розробку логотипу MTI Upgrade. З 217 робіт, які протягом місяця надіслали на конкурс креативники-початківці віком від 16 до 25 років, було відібрано 34 фіналісти. З них авторитетне журі, до складу якого входили представники топ-менеджменту Групи компаній MTI на чолі з президентом Володимиром Цой та креативних агенцій, обрали 7 призерів. Як саме розподіляться призи між ними й хто отримає головну нагороду – 25 000 грн, буде оголошено на урочистій церемонії 22 листопада.

 Географія конкурсу вражає – участь у ньому взяли молоді дизайнери з 33 міст та селищ України.

«Дуже круто, що велика компанія з міцними традиціями наважилась провести такий конкурс. Це досвід, який може надихнути інші бізнеси підтримувати розвиток творчого потенціалу молоді. Мої поради юним дизайнерам: будьте сміливішими та експериментуйте. Якщо MTI готова змінюватись нестандартним шляхом, то вам вже точно не треба обмежувати себе якимись рамками», - поділився враженнями від проекту MTI Upgrade senior-designer Saatchi& Saatchi Дмитро Молошніков.

Кожна з 34 робіт фіналістів була розглянута й оцінена журі, до складу якого окрім топ-менеджерів Групи компаній MTI входили представники Kyiv Fashion Institute, Saatchi & Saatchi Ukraine, TWIGA Ukraine, а також розробники додатку Bird. Всі автори цих робіт отримали коментарі від гуру дизайну та їх поради щодо розвитку професійних навичок.

Отже призерами конкурсу MTI Upgrade стали: Павло Ліпінський (21 рік, Київ), Олег Мостіпан (23 роки, Кропивницький), Іван Мавритюк (18 років, Маріуполь), Данило Ожго (19 років, Вишневе), Володимира Слюсаренко (22 роки, Київ), Олександр Сидоренко (20 років, Харків), Андрій Шевчук (16 років, Київ).

На церемонії нагородження, яка відбудеться 22 листопада в Корпоративному навчальному центрі Групи компаній MTI, буде оголошено позиції вже названих призерів у списку переможців.

За перше місце передбачається грошова винагорода у розмірі 25 000 гривень, серед інших призів – оплачуване стажування в підрозділах Групи компаній MTI та сертифікати на придбання товарів у магазинах національної мережі взуття INTERTOP.

«Нам було дуже приємно спостерігати як активно молоді дизайнери залучилися до нашого конкурсу. А коли ми отримали роботи з Маріуполя, Тернополя, Львова, Дніпра, Одеси й з невеличких селищ, то зрозуміли, що один з напрямків нашої соціальної відповідальності – підтримувати розвиток освіти – в цьому проекті виразився дуже яскраво. Адже творча молодь хоче не тільки навчатися графічному дизайну, а й заявляти про себе, працювати над реальними проектами. На створеному MTI майданчику для самовираження та спілкування з бізнесом й професійними дизайнерами всі прагнення юних креативників втілилися у життя», - прокоментувала директорка з комунікацій Групи компаній MTI Юлія Коломоєць.

Список прізвищ призерів складено за алфавітним порядком.