Найочікуваніша подія осені в MTI Group – корпоративна конференція MTI INNOVATION CAMPUS!
Більше 200 учасників - топ-менеджерів операційних компаній INTERTOP , Pandora, MTI hi-tech distribution, Denka Logistics, Protoria, MTI-СЕРВІС, Technoguard, MTI Fashion та керуючої компанії MTI Group зібралися у просторі КВЦ Парковий для обміну досвідом, аналізу кейсів, нетворкінгу та натхнення.
Цьогоріч традиційне зібрання менеджерів MTI Group набуло нової форми – корпоративна конференція пройшла в форматі студентського кампусу. 9 годин унікального контенту, 3 навчальні модулі, 15 харизматичних спікерів із кращих українських та міжнародних компаній, які поділилися практичними галузевими кейсами та цікавими "фішками", , корисними інсайтами, новими інструментами ведення бізнесу та комунікацій з командами.
«Цифровізація радикально змінила звичні ролі в організаціях і підвищила швидкість, з якою нам доводиться вчитися, адаптуватися і розвиватися. У цьому сенсі цікавість - найбільший драйвер у нову епоху. Цікавість співробітника допомагає підтримувати компанію, вона підживлює творчість та інновації, підвищує емоційний інтелект та ефективність. Саме тому в групі компаній ми зробили ставку на навчання. Сьогоднішня зустріч в форматі MTI INNOVATION CAMPUS - тому яскраве підтвердження. Ми відкриті новому досвіду, нам цікаво дивитися на знайому ситуацію з нових, іноді несподіваних, сторін і знайомитися з прикладами інших компаній, аби потім повертатися до своїх команд і з натхненням генерувати та інтегрувати зміни» - зазначив президент Групи компаній MTI Володимир Цой.
MTI INNOVATION CAMPUS пройшов у форматі інтенсиву, який складався з 3 робочих модулів за ключовими напрямами успішного бізнесу.
МОДУЛЬ 1 «Кінець епохи одинаків! Хто він, лідер 2022?» ставив за мету розповісти про лідерство як соціальний процес, про зсув парадигми в постгероїчному лідерстві - від індивідуума до колективу, та розповісти про світовий тренд – так зване «андрогінне лідерство».
Головні інсайти Модуля 1:
- Лідерство народжується як соціальний процес, що відбувається в людській взаємодії і через неї, воно спрямовано в усіх напрямках і концентрується на взаєминах, пропонує органічний дизайн компаній замість ієрархічних методів, передбачає залученість і спільне, колективне навчання.
- Зсув парадігми в постгероічному лідерстві - від індивідуума до колективу, від контролю до навчання, від «я» до «я-в-відносинах» і від «влади над владою» до «влади над собою»
- На перший план для покоління Z виходить збіг власних цінностей з цінностями компанії. Саме лідерська команда разом з ключовими стейкхолдерами визначає "ціннісні політики" в компанії.
- Люди сьогодні повинні розглядатися не як ресурс, а як капітал. Як ми обслуговуємо фінансовий, технологічний, репутаційний, культурний капітал, так ми повинні ставитися і до людського капіталу.
- Світові тренди - повага до людини в її різноманітності, андрогінне лідерство, що поєднує якості, які стереотипно вважаються "фемінними" та "маскулінними". Важливо дотримуватися балансу: поважати права меншин, проте не ігнорувати права більшості, право існування поняття «норми».
МОДУЛЬ 2 «Новий маркетинг та нові продажі: челенджі та реалії нового часу» підняв важливе питання зміни поведінки споживачів під час пандемії, розкрив секрети успіху брендів у 2020-2021, нові тренди в світовому та українському маркетингу та нагадав про важливість колаборацій.
Найцікавіші висновки Модуля 2:
- Створюйте колаборації. Вдалі колаборації між успішними брендами завжди створюють ефект синергії, який приносить користь обом сторонам у вигляді цікавих і затребуваних проектів чи продуків, залучення нових клієнтів, збільшення прибутків, підвищення впізнаваності бренду. Головні умови створення ефективних колаборацій – спільні цінності між партнерами, чіткі умови співпраці й однакові очікування, а також впевненість, що аудиторія кожної зі сторін зрозуміє проект.
- Слідуйте цінностям свого бренду. У кожен бренд закладені певні принципи, якими керувалися його творці. Люди купують не лише товар, а й цінності, що за ним стоять – престиж, безпеку, приналежність до певної категорії людей. Коли ми працюємо з брендом – комунікуємо, створюємо колаборації - головним завданням є підсилення ідеї та цінності продукту, правильного донесення до цільової аудиторії.
- Креативні індустрії як елемент економічних і соціальних інновацій в економіці. В 2019 році Генеральна Асамблея Організації Об'єднаних Націй (ООН) оголосила 2021 рік Міжнародним роком креативної економіки для сталого розвитку. Ця номінація стала визнанням зростання ролі креативних індустрії на економічний розвиток як розвинених країн, так й країн що розвиваються. На сьогодні 1 грн інвестована в креативну індустрію дорівнює 2,2 грн доданої валової вартості у всій економіці України.
МОДУЛЬ 3 «Розвиток та цілі майбутнього: зміни незворотні?» порушив майже філософське питання майбутнього загалом, розглянув місце компаній та кожного з нас у швидкоплинному світі.
Хедлайнером третього блоку стала Ніна Міщенко, яка розповіла про тренди в ритейлі, їх часову шкалу, для чого їх відслідковувати та застосовувати. Адже у трендвотчінга є цілком конкретні бізнес-цілі:
Ціль №1. Виявляти і використовувати значущі бізнес-можливості
Ціль №2. Цілеспрямовано перевіряти свою стратегію і інноваційні ідеї, використовуючи тренди, як орієнтир
Ціль №3. Впливати на реальні мінливі очікування споживачів
Креативним доповненням конференції став воркшоп із візуального мислення та продуктивного нетворкінгу для досягнення бізнес-цілей під керівництвом бізнес художника Ігора Заболотного.
Жива взаємодія з експертами, гострий розум та хороший гумор допомогли по-новому поглянути на звичні завдання та визначити нові горизонти бізнес-розвитку, які неможливо побачити в рутині дедлайнів.