Щорічна конференція менеджерів Групи компаній MTI зібрала топових бізнес-спікерів України
У просторі Академії ДТЕК, на території UNIT.City, пройшов Щорічний збір менеджерів Групи компаній MTI (ЩЗМ-2019). Тема «Управління викликами. Лідерство - Інновації - Ефективність» залучила понад 20 кращих спікерів українського бізнесу.
«Ми живемо в часи, коли не існує нічого постійного. Проблем немає, є виклики. Вони включають в себе три головні аспекти: лідерство - це люди, які нас надихають, інновації - те, чим ми відрізняємося від конкурентів, ефективність - адже бізнес - це, перш за все, результат», - підкреслив президент Групи компаній MTI Володимир Цой.
Про лідерство як інструмент управління викликами на ЩЗМ-2019 говорив бізнесмен, засновник Ufuture Investment Group, Василь Хмельницький.
Керуючий партнер SMART business Кирило Руднєв присвятив свій спіч діджіталізаціі і омніканальності.
Перший заступник Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Максим Нефьодов розповів про впровадження бізнес-інструментів і трансформації процесів в умовах тотального опору системи.
Про те, як систематизація процесів допомагає справлятися з викликами, розповів експерт по стандартизації процесів Дмитро Тетервак.
Новинкою для ЩЗМ-2019 став формат бізнес ток-шоу «Теорія поколінь». В ході палкої дискусії її учасники шукали відповідь на питання: «Якому поколінню співробітників простіше справлятися з викликами?» (X, Y або Z). Експертами ток-шоу стали Ірина Шаповалова - HR директор Групи компаній MTI, Євген Бондаренко HR директор Медіа Група Україна, Наталя Фастовець - засновник People management конференції SHARETHON, Андрій Шатирко - власник агентства по просуванню в YouTube, інста-блогер і Олександра Говоруха - Sigma Software Group.
Прикладною частиною програми ЩЗМ-2019 стали три дискусійні панелі, які розкривали теми партнерства і клієнтоорієнтованості, омніканальності як однієї з кращих стратегій рітейлу, а також безперервних поліпшень процесів. У дискусіях брали участь засновник найбільшого в Україні інтернет-магазину Rozetka Владислав Чечоткін, екс-генеральний директор Київстар Петро Чернишов, CEO IDNT Designing Retail Experience Микола Чумак, засновник агентства інтернет-маркетингу Promodo Олександр Колб і багато інших.
«З 100% людей - 80% не думають про зміни. Ходять на роботу і ввечері дивляться телевізор. Тільки 17% читають навчальну літературу і відвідують семінари. І лише 3% вчаться, впроваджують знання в життя і беруть на себе відповідальність», - зазначив у своєму виступі Василь Хмельницький.
Організатори ЩЗМ-2019 впевнені: більше 120 топ-менеджерів Групи компаній MTI, які брали участь у цьому масштабному розвиваючому заході, застосують всі отримані знання про інструменти управління викликами на практиці в своїх компаніях.