Стартував всеукраїнський конкурс молодих дизайнерів MTI Upgrade

Група компаній МТІ спільно з провідними українськими  креативними агенціями розпочала конкурс з розробки свого нового логотипу серед молодих графічних дизайнерів віком від 16 до 25 років. Унікальний для України проект  MTI Upgrade надає можливість початківцям - талановитим школярам, студентам профільних факультетів вишів й працюючим дизайнерам - створити потужний кейс для свого портфоліо та увійти в історію великого бізнесу.

«Рік тому народилась ідея оновити логотип Групи компаній MTI, який ми не змінювали десь протягом 15 років. Зараз дуже швидко розвивається світ, технології та бізнес-процеси. Візуально компанії теж змінюються. Нам важливо побачити себе очима молоді та одночасно надати їй можливості реалізувати себе, вийти на новий професійний рівень та отримати експертизу від креативних агенцій», - зазначив на тематичному прес-заході президент Групи компаній MTI Володимир Цой.

Дизайн-макети проекту логотипу MTI Group будуть прийматися на конкурс з 11 вересня по 11 жовтня 2019 року. Після цього кращі роботи обиратиме журі, до складу якого входять: Володимир Цой, президент Групи компаній MTI, Юлія Коломоєць, директорка Департаменту корпоративних комунікацій MTI Груп, Олександр Вісіч, співзасновник Клубу соціально-відповідального бізнесу, Валерія Толочина, директорка з маркетингу INTERTOP, Марія Волошина, керуюча директорка Kiev Fashion Institute, Арсеній Фещенко, product designer додатка Bird, Костянтин Шнайдер, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine, Юрій Горбачевський, креативний директор комунікаційної групи TWIGA Ukraine.

Кожна робота, яка відповідає усім критеріям технічного та конкурсного завдань, отримає зворотній зв'язок у вигляді деталізованої оцінки та порад від членів журі. Переможець отримає грошову винагороду у розмірі 25 000 грн. Також три призера зможуть пройти місячне оплачуване стажування в Групі компаній MTI, а ще три - отримають сертифікати на покупки в мережі магазинів INTERTOP.

Важливо, що у ході проведення конкурсу члени журі мають право запрошувати учасників до співпраці у власних творчих проектах, поза процедурою проведення конкурсу.

«Ми живемо у добу соціальних мереж. Ми відкриті і кожен учасник конкурсу зможе звертатися до нас як до наставників та задавати свої професійні питання. - відмітив Юрій Горбачевський, креативний директор комунікаційної групи TWIGA Ukraine - Я не киянин, й добре пам'ятаю, як розпочинав свою кар’єру у столиці. Повірте, можливість стажування у великій компаній та спілкування з професіоналами твоєї справи – безцінні. Навіть поза умов конкурсу ми готові розглядати співпрацю з талановитими дизайнерами, яких, я впевнений, подарує нам цей конкурс».