Володимир Цой взяв участь у конференції директорів INTERTOP
– Володимире, що для тебе важливо в людях?
– У мене немає якогось рецепта і певного списку вимог, як вибирати співробітників. Як би це банально не прозвучало, але я намагаюся ставитися до людей так, як би хотів, щоб вони ставилися до мене. Основоположні цінності і в бізнесі, і в звичайному житті, на яких будуються мої стосунки з усіма людьми – це довіра і повага.
– Дуже часто ти пропонуєш нові ідеї, говориш про нові технології, розповідаєш про нові книги і зустрічі. Як тобі вдається бачити майбутнє, бути завжди на вістрі подій?
– Я б процитував Коко Шанель: «Якщо ви хочете мати те, що ніколи не мали, вам доведеться робити те, що ніколи не робили». І насправді, якщо ми хочемо бути першими і кращими, ми не можемо повторювати те, що вже робили інші. Тому на протязі своєї історії ми завжди намагалися бути новаторами. Наприклад, ми одні з перших в світі впровадили omnichannel модель в продажах взуття. Зараз це діюча стратегія практично всіх великих відомих online і offline мереж.
– Так, частка спортивного взуття в наступному році буде 20%, а зараз тільки 12%. Перший спорт ми поставили дуже давно, коли зробили в четвертому INTERTOP спортивний майданчик, що було нововведенням навіть для Європи. Розташували там Puma, Reebok, Adidas і все це … не продалося. А зараз таке взуття користується великим попитом!
– Так, треба бути в тренді того, що відбувається. Ми живемо в світі трансформацій, причому багато відбувається в якійсь віртуальній реальності, в сфері, до якої не можна доторкнутися, тому потрібно стежити за тим, що нового в світі інформаційних технологій, розвитку того ж штучного інтелекту, big data. Думаю, що в найближчому майбутньому більшу частину людських завдань буде вирішувати штучний інтелект.
– Яким ти бачиш майбутнє MTI та INTERTOP?
– Я впевнений, що ми будемо кращим fashion-рітейлером в країні. І хоча світ змінюється дуже швидко, і будь-які прогнози раптом втрачають свою актуальність, я впевнений, що у нас все буде добре. Це моє інтуїтивне відчуття. До речі, я вчора зустрівся з одним іноземним інвестором і запитав його, як він визначає потенціал маленьких компаній і стартапов. Інвестувати чи ні? Він каже, дивлюся на команду, її лідера, бізнес-плани, а потім, якщо мені цього не вистачає, я закриваю очі і намагаюся зрозуміти – ця людина стане єдинорогом чи ні (сміється – прим. автора). Завжди є стратегія, якої ти керуєшся, але багато рішень приходять неусвідомлено, інтуїтивно.
– Які помилки Ви б хотіли виправити, чого уникнути? (Питання від директора з безпеки Групи компаній MTI Сергія Нечипоренко)
– Я говорю це багатьом молодим підприємцям, думаю, і для вас буде важливо почути, що помилки неминучі. Більш того, ви будете робити їх постійно. Головне, щоб ви їх не повторювали, і вдалих рішень у вас було б більше, чим не вдалих. Багато хто знає, що я люблю грати в гольф. У ньому найголовніше правило – забути свій поганий удар. Гольф – ментальна гра, це не питання сили або техніки. Гольфісти кажуть: незважаючи на те, що площа поля від 60 до 70 га, ширина вашого поля всього 20 см – від лівого до правого вуха. Гра залежить від того, як ви будете сприймати себе. Треба думати про хороше!
– Що вас мотивує в житті для досягнення цілей? (Питання від співробітника INTERTOP)
– Я все життя займався спортом: починав з гімнастики, потім пішов на бокс, потім вільна боротьба, футбол, карате. У спорті не можна бути посереднім – або ти чемпіон, або про тебе ніхто не згадає. Спорт загартовує в тобі постійне прагнення до успіху, вимагає систематичних, наполегливих тренувань. Але будьте обережні, іноді великі амбіції призводять до помилкових рішень. Ви повинні розуміти, де кордони досяжного. Ніхто, крім тебе, не знає, куди тобі йти і чого прагнути.
У фіналі зустрічі відбулася церемонія нагородження кращих директорів магазинів та найефективніших продавців мережі INTERTOP.