Бізнеси Групи компаній MTI виступили за свідоме споживання та долучились до екоініціатив
Компанії Групи MTI, що ведуть свою діяльність у сегменті ритейл, зокрема “АМАДЕО” (ювелірний бренд Pandora) та INTERTOP, впроваджують екоініціативи у свою діяльність. Про це свідчать програми та маніфести зі сталого розвитку, до яких вони запросили долучитися.
Про повну відмову від щойно видобутої сировини наголосив ювелірний бренд Pandora. До 2025 року всі прикраси виготовлятимуть із переробленого срібла та золота. Перш за все такий крок зменшить викиди CO2 – це відповідає амбітній цілі бренду щодо декарбонізації виробництва.
У 2020 році Pandora буде використовувати 100% поновлювану електроенергію на двох своїх заводах у Таїланді, а до 2025 року планує досягти нульового рівня викидів всіх видів вуглецю.
“Екологічно відповідальні компанії - вже не тренд, а норма сучасного українського бізнесу. Для нас важливо діяти у напрямку збереження та захисту природних ресурсів та активно демонструвати свою позицію на ринку”, - підкреслив виконавчий директор Групи компаній MTI Олексій Заремба.
Компанія INTERTOP першою в Україні почала збирати старе взуття на утилізацію. Сьогодні його приймають в п’яти магазинах у найбільших містах країни.
Технологія утилізації не впливає на довколишнє середовище.
Приносити старе взуття на утилізацію у магазини INTERTOP можна за адресами:
• м. Київ, просп. Перемоги, 23;
• м. Одеса, пл. Незалежності, 1;
• Львівська обл., с. Сокольники, вул. Стрийська, 30, ТРЦ King Cross Leopolis;
• м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 36 Б;
• м. Харків, пл. Свободи, 7.
Нагадаємо, в травні 2019 року компанія INTERTOP заснувала у Голосіївському лісу міста Києва першу інтерактивну екостежку.